Žiūrėk, kokie dideli yra mūsų nuolaidos. Patikrinkite >>
Dėl mūsų produktų, ypač lempų, specifinio pobūdžio mes juos siunčiame tik kurjeriu. Mums svarbu, kad kiekvienas produktas pasiektų mūsų klientus puikios būklės, todėl skiriame didžiulį dėmesį pakuotės procesui ir užtikriname, kad jie būtų tinkamai apsaugoti nuo galimų pažeidimų per transportavimą.
Mūsų įmonė visiškai įsipareigojusi užtikrinti klientų pasitenkinimą. Todėl, jei nepaisant mūsų pastangų produktas patirs pažeidimų per transportavimą, esame pasiruošę nedelsiant imtis reikiamų priemonių, siekdami išspręsti šią problemą. Mes nereikalaujame patvirtinti siuntos kurjeriui, kad palengvintume pažeidimų pranešimo procesą.
Klientas turi 2 dienas nuo pristatymo momento pranešti apie bet kokius pažeidimus ar problemą su užsakymu. Gavę tokią pranešimą, mes imamės vieno iš dviejų variantų:
Mūsų tikslas yra užtikrinti visapusišką klientų pasitenkinimą ir greitai išspręsti visas problemas, susijusias su produkto pažeidimais per transportavimą.
Pažeidimų pranešimus priimame per čia prieinamą formą.